Πολιτική Ακυρωσης / Υπαναχώρησης / Αλλαγών / Επιστροφών

Τα προϊόντα μας είναι προσωποποιημένα που σημαίνει ότι δημιουργούνται ειδικά για τον εκάστοτε πελάτη μας , κατά συνέπεια οι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο με παραλαβή ελαττωματικού/σπασμένου προϊόντος.
Θα πρέπει να σταλεί φωτογραφία του ελαττωματικού στολιδιού σας που θα αποδεικνύει την κατάσταση του εντός ημέρας παραλαβής του από τον κούριερ.
Σε αυτή τη περίπτωση το προϊόν θα αντικατασταθεί εντός ολίγων ημερών χωρίς να επιβαρύνεστε με επιπλέον έξοδα μεταφορικών.

Δεν δύναται η δυνατότητα ακύρωσης της παραγγελίας λόγω του ότι τα προϊόντα δημιουργούνται κατά παραγγελία του πελάτη και με προσωποποιημένα χαρακτηριστικά (όπως πχ το όνομα του παιδιού, μια προσωπική αφιέρωση κλπ)

Τα πωλούμενα ‘Έργα, ως απολύτως εξατομικευμένα προϊόντα που παράγονται κατόπιν παραγγελίας του κάθε Πελάτη, αποτελούν πρωτότυπα πνευματικά δημιουργήματα που ενσωματώνονται σε υλικό φορέα, δηλαδή σχεδιάζονται και κατασκευάζονται αποκλειστικά και μόνο μετά την επιβεβαίωση της παραγγελίας από τον Πελάτη σύμφωνα με την τηρούμενη κατ’ άρθρο 4 του παρόντος διαδικασίας. Επομένως, ως σαφώς εξατομικευμένα προϊόντα κατά την έννοια του άρθρου 3ιβ του Ν. 2251/1994 για τις εξ αποστάσεως και εκτός εμπορικού καταστήματος συναπτόμενες συμβάσεις εξαιρούνται από το δικαίωμα υπαναχώρησης που προβλέπεται στα άρθρα 3ε έως 3 ια του ίδιου Νόμου όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.